BÄNG!

Asså seriöst ni är så jävla töntiga

Jag skämtar inte, varför läser man
Kissie,dessie,Paow,Gaybloggen?
jo för att dom är fjortisar å dumma i skallen
för att ni vill bli som dom, varför inte läsa
en fucking vanlig blogg, som är mer intressant
än att läsa vad fan dom har köpt ?

och vem fan bryr sig om deras fjortisfester
om deras dieter som egentligen är BULLSHIT
, att se deras smala kroppar som snart bra
består av ben, fan mer FETT åt folket

fattar ni hur sur jag blir eller ?
helt jävla retards är ni,
vem fan vill bli som dom ?
NOBODY! jävla fjortis wannabees !

Aja detta blev ett inlägg för jag är FETT ARG
och jag är FETT BENG ! JA JAG HAR TAGIT DROGER
Era fittor ! :)

LATER BITCHES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0