Idioter!

 
 
Jaa min kollega är högare än ett hus för helvete!
Och jag kan som vanligt inte sova, är så förbannat
trött på att inte kunna sova. Jag försöker verkligen
men det går inte för mina fucking tankar är som en
jävla karusell. 
 
 
 
Och nu när min kollega ändå har tagit upp ämnet droger
så är det bara att köra på antar jag. Många har fördomar
om droger och missbrukare över huvud taget. Vad fan
sluta TRO att ni vet så förbannat mycket om droger och
ett missbruk! Fine jag vet inte heller så jävla mycket men
jag vet tillräckligt för att veta att DET ÄR människor som
har ett hjärta av guld även om dom missbrukar. åhh jag
blir fan arg bara jag tänker på det. Och DOM som bara
åhh jag är så hög, jag rökte nyss en ciggarett men dö
bara jävla idioter! VÄX upp och välkommen in i drog världen
så får vi se om du är så ÄCKLIGT HÖG på en cigarett som
på braj! Näe sluta prata om saker ni inte vet ett skit om.
Och som jag sa jag vet inte mycket men tillräckligt för att
veta att missbrukarna bara valde en fel väg men har ett
hjärta av guld!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0