Young Boy shot him

Haha, im still wake , but my Friend sleep!



i natt blir det en vaken shot !
Ska sitta här och dricka kaffe med en vän
vi sitter vid varsin dator och snackar skit
Jag tycker Amir är tjock, Kissie har en stor näsa
och har mycket brunkräm i ansiktet hon använder
säkert en hel burk per dag, skit ugly,
Dessie ja jag vet inte hon har börjar skärpa sig
men jag tycker inte hon ska ha sånt där skit
på läpparna för det är ugly.
Paow har jag inte så mycket att säga om, hon är riktigt
söt, och nej jag är inte lesbisk , Blondinbella, HAHA
hon borde landa ner på jorden asså hon är inte 40 år

I morgon , haha eller senare idag ska vi på uppdrag
Lite buissnies ( STAVA ? )

Hoppas ni får en bra dag senare, sköt skolan !

LATER BITCHES


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0